Zuid- Afrika - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Louise Dam - WaarBenJij.nu Zuid- Afrika - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Louise Dam - WaarBenJij.nu

Zuid- Afrika

Door: Louise van Dam

Blijf op de hoogte en volg Louise

08 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Na 3 geweldige maanden heb ik met pijn in mijn hart Oeganda verlaten. Wat een kans heb ik gekregen om de cultuur, het land en de bevolking op zoveel verschillende manier te leren kennen....echt onvergetelijk!! Vier keer landen, vier keer stijgen en 16 uur later zet ik mijn voet op Zuid- Afrikaanse bodem en kan ik mijn familie een drukkie(knuffel) geven.

Na 3 maanden primitief geleefd te hebben kan ik weer erg genieten van een auto met airco, een goed bed, een warme douche en een wc. Toch was dat primitieve ook goed, ik merk namelijk dat ik weer erg moet wennen dat ik een wc moet doortrekken, ik vergeet het namelijk steeds :p

De afgelopen twee weken ben ik in Knysna geweest. Wat heb ik genoten om iedereen weer te zien en met een goed glas wijn te kletsen over van alles en nog wat. Ik ben op prachtige uitzichtpunten geweest, heb een groep van 400 dolfijnen gezien, bijzondere dieren en geklauterd tussen de bomen. Met mijn voeten in de zee gelopen, lekkere cocktails aan de strandbar gedronken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kortom het was genieten!! Ik ben weer helemaal uitgerust en klaar voor het volgende avontuur.....

Morgen vertrek ik naar Kaapstad. Samen met Lianne ga ik naar robbeneiland en gezellig bijkletsen, met haar heb ik namelijk een maand in Oeganda gewerkt. Woensdag start mijn rondreis door de volgende landen: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe, Zambia, Malawi en Tanzania. Het is weer tijd om afscheid te nemen van mijn lieve familie, ik heb echt het gevoel dat ik even thuis geweest ben. En wat denk ik nog veel aan mijn Oegandese familie....Nu op naar de volgende 17 mensen van over heel de wereld waarmee ik mijn groepsreis mee ga maken. Spannend maar wat heb ik er zin in!

Liefs Louise

  • 08 Februari 2014 - 17:51

    Anita:

    Wat een onvergetelijke reis Louise. Schitterende foto's. Nog even lekker genieten.

  • 08 Februari 2014 - 19:02

    Barbara:

    Zo te lezen ga je nog veel meer indrukken op doen.
    We wensen je heel veel plezier toe op je rondreis.
    X Barbara en Frits

  • 09 Februari 2014 - 12:24

    Laura:

    Klinkt goed allemaal! Blijf lekker genieten van alles wat je meemaakt!

  • 09 Februari 2014 - 13:29

    Marijke:

    Super gaaf Lo!

    We volgen je verhalen met veel plezier!
    Geniet van het volgende deel van je avontuur!

    Liefs,
    Dirk en Marijke

  • 10 Februari 2014 - 13:11

    Karen:

    Klinkt allemaal heel gaaf en wat een mooie foto's!
    Veel plezier en ga lekker genieten tijdens de rondreis!
    Liefs, Karen

  • 12 Februari 2014 - 17:17

    12 Februari 2014 17.00uur Van Oma Verdoorn:

    met je verslag over z.afrika,waren mijn gedachten bij olga en de anderen.
    wat zal olga je hebben verwend,ook met het eten heerlijk buiten op het terras aan het water.
    leef de hond nog?lieve meid geniet van de nieuwe reis,
    ik zal wel heel blij zijn als ik je weer ziet en spreekt,maar we gaan aftellen.
    heel veel liefs en tot ziens,oma

  • 12 Februari 2014 - 17:17

    12 Februari 2014 17.00uur Van Oma Verdoorn:

    met je verslag over z.afrika,waren mijn gedachten bij olga en de anderen.
    wat zal olga je hebben verwend,ook met het eten heerlijk buiten op het terras aan het water.
    leef de hond nog?lieve meid geniet van de nieuwe reis,
    ik zal wel heel blij zijn als ik je weer ziet en spreekt,maar we gaan aftellen.
    heel veel liefs en tot ziens,oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Knysna

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 April 2014

Thuiskomen na een lange reis

16 Maart 2014

Een reis door Afrika - Cape Town to Zanzibar

08 Februari 2014

Zuid- Afrika

17 Januari 2014

Bouwen aan de toekomst!!

06 Januari 2014

Happy to be a child...?!
Louise

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 10245

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2013 - 22 Maart 2014

Afrika 2013/2014

18 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: